REGISTRE ELECTRÒNIC DE L'AJUNTAMENT DE REUS
Aquest tràmit actualment està deshabilitat per tasques de manteniment.
AJUDA
Quin tipus d'identitat digital necessito i com puc obtenir-la per fer un tràmit telemàtic?Et recomanem que accedeixis a la carpeta si estàs obligat o et vols relacionar electrònicament amb l’Ajuntament d’acord a la normativa.
Aspectes legals
Aquest registre electrònic està regulat conforme a l'Ordenança municipal d'Administració Digital.
La presentació telemàtica en el registre electrònic municipal un dia inhàbil, d'acord al calendari de la seu electrònica als efectes del còmput de terminis, s'entendrà realitzada la primera hora del primer dia hàbil següent, excepte que una norma permeti expressament la recepció en un dia inhàbil.
De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679, General de Protecció de Dades i la Llei Orgànica 3/2018, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals, us informem que les vostres dades seran incorporades als sistemes de tractament de l’entitat del Grup Municipal de la ciutat de Reus a la que us dirigiu (en endavant, l’ “Entitat”) amb la finalitat de dur a terme la gestió específica de la seva sol·licitud i/o facilitar la comunicació. Es poden preveure cessions de dades personals a altres ens municipals per tràmits i gestions administratives i a tercers col·laboradors necessaris per la consecució de les finalitats, així com les cessions per previsió legal. No es realitzaran transferències internacionals de les seves dades ni l’adopció de decisions automatitzades. En qualsevol moment pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió i altres drets legalment establerts, així com consultar informació addicional sobre el tractament amb les dades de contacte que apareixeran un cop hagi iniciat el tràmit en qüestió.
Incidència o suggeriment
En cas de patir alguna incidència tècnica o voler fer un suggeriment, ho pot notificar omplint el següent formulari